Dag 1 :D

Dagen har vart chill, gick upp 05:30 för att ta bussen till stan. Där jag senare skulle ha kör lektion på Trafikskolan. Efter lektionen träffade jag på Emil och vi åkte in till Överby för att checka lite kläder som har möjlighet att bli inhandlade då man får tag i lite pengar.

Vi återvände till centrum då Emil hade sin klipp tid och det var ett lyckat besök då det blev hur bra som helst! Sedan chillade vi en stund till i centrum för att sedan gå till salongen igen när jag hade klipp tid. Tyvärr blev det ganska kort men som sagt så kommer det allt växa ut igen! 

Nu sitter jag här med Simon, Emil och Lukas. Då Emmelie och Nina "som inte vill erkänna att hon är en sak". Var tvungna att dra. Tråkigt att dom måste hem, men allt kan inte va bra :D Vi killar ska chilla ett tag till vid datorerna och får se om det kanske blir film senare eller något :)

Kommentarer
Postat av: Nina

I'M SO GAY! ...... ne ;<

2009-08-12 @ 03:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0