Hellu! :D <3

Titt Ut! Omgosh fail @ the " titt ut part" *facepalm*





Idag har jag varit på trafikskolan som sagt. Det gick as bra :) Bara att han glömde vad vi gick igenom sist gång så han gick in på samma punkt igen och tappa bort sig så det loosa jag lite tid på :) Men lite repetering e aldrig fel! :D Satt och läste manga på Drottningtorget inne i Trollhättan för att hoppas på att väntetiden för bussen skulle gå snabbare :D Då kom Bernta och snackade lite så det va chill ändå :D

Nu e jag hemma och har tråkigt så jag  tänkte dra mig till köket för att laga nudlar (*drool* namnamnam). Det blir att kolla på The Simpsons eller Family Guy ^^ Båda e så jävla bra :D Dock så är ändå Futurama min absoluta favorit av dom serierna ^^ (*careface on your faces*). Ska väl släpa mitt slappa arsle till gymmet idag också för att komma närmare förebilden (<3 omgosh Cam Gigandet :D). Sen ikväll så ska jag ringa lilla Burman och se vad han håller på att pyssla med :D

Dock så kan man ju inte va uppe allt för sent så man blir schleten till arbetet som börjar imorgon :) Badhuset, you better be ready for Jens and Burman ;D Kommer bli riktigt kul att komma tillbaks och jobba där :) Så roliga folk, bra chef och allt e bara underbart :D Jag tror att jag och Dennis är dom av dom få som längtar till jobbet :D

Förlåt Emil för att jag missar NRJ in the park :( <3 Men du kan ju dra ner och hänga på Sam och dom :) Det löser sig nog med folk dit ändå. Din tur att äga Shuffle golvet ;D Nu är det färdig skrivet för denna gång :D puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Natalia

söt blogg :)

2009-11-21 @ 11:51:09
URL: http://mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0