Nattlig Uppdatering <33

Hallå gott folk! Jag har inte hållt mitt löfte genom att vara mer aktiv på bloggen :/

Förlåt än en gång för denna saken xD Jag ska allt lägga upp mer saker så att ni kan ha nått att pyssla med när håret torkar, en instance resetas eller helt enkelt om ni bara vill läsa :D Jag tänkte informera er som inte vet så mycket om "www.wedancehard.com".

 Dom säljer 3st DVD:er som innehåller Tutorials samt mer än 1 timmes shuffle från "Melbourne Rockers" elektroniska liv :D På sidan kan man just nu också köpa en t-shirt som är på "Limited Edition" så den finns inte kvar hur länge som helst. Om ni skall ha en så bör ni köpa snarast :) Jag ska själv göra det när jag får mina pengar ;) Helt klart värd :) 

T-Shirten:
35 AUD, gratis frakt över hela världen. ca 200 svenska kronor.



Wedancehard.com the DVD:



Hardgen Volume 1:



Melbourne Rockers Unleashed Volume 1:



Hoppas att denna informationen var något att ha :D Undrar ni något eller om ni har tips på vad ni vill att jag ska uppdatera om inom den elektroniska världen så är det bara säga till :D Skall förmodligen börja med "Shuffler of the Week klipp" så att ni får flera shufflare att kolla på bloggen :D

Nu får det bli lite om de senaste dagarna också. Det har vart kul de senaste dagarna, shuffle i Trollhättan och träffat flera nya shufflare i närheten :D Vi höll på i några timmar sen så var jag och Emil tvungna att dra hemåt eftersom kronlid (som fick körkort för någon dag sen) va i stan och skulle ändå hem! :D

Igår var jag hemma hos Burman som det va ett jävla tag sen jag va sist hos :O (väldigt tråkigt att vi inte vart med varann mer ). Men men, det ska det bli ändring på, vi spelade ps3 samt data. Jag smiskade upp Dennis hårt på Soul Calibur 4 (a) pwned omogsh :O. Sen så somnade vi och sedan nästa dag satte vi oss och gjorde samma saker igen ^^ 
Tills denna stund då jag sitter hemma och måste lägga mig hyfsat tidigt då jag skall till trafikskolan imorn och ha körlektion (wohoo...?). Önska mig lycka till :D Nu ska jag sova så ni som läser får ha det bra :) pözz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0