Tja tja! (Nej inte som Rahlenfeldt säger det)

Ja gott folk då har man fått the other you know what out from another hole! Tänkte att det va dags att uppdatera igen xD De senaste dagarna har jag vart med Burman, Christensen bröderna och Hans :D har vart riktigt chill (dock har vi nördat ganska mycket. But that's the way we are) :) Jag har också vart på trafikskolan, inte alls långt kvar nu tills jag kan boka uppkörning samt teori :D Kommer bli fett chill :) Men ni kommer inte få reda på när det e, bara att ifall jag klarar det så kommer det nog uppdateras här om att jag har körkort ;)

 Men nu så gott folk så har faktiskt min älskade Radish gjort en ny shuffle vid som jag tänkte dela med mig på bloggen :D

 Här har ni han:



*sigh* Jag e inte så bra på att skämta*facepalm*

Här är hans shuffle vid ;) Enjoy! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0