Update!

Tjenare! :)

Jag sitter här vid datan och luffar (as usual) :D Idag har jag vart på trafikskolan och kört. På måndag ska jag ha en så kallad "låtsas uppkörning" så ska vi se ifall jag är kapabel till att köra upp :) (hoppas!). Sen efter det åkte jag hem, chillade och åt pizzaaaaa *mums*. Sen övningkörde jag med farsan och sen skulle min bror köra och han e ju galnare än någon xD *darrar*. Aja, nog pratat om mig :) Tänkte dela med mig om bra information (enigt mig :D). Ett spel som Lukas tipsa mig om som är helt underbart. Det är samma syfte som tex Guitar Hero, Donkey Konga m.m. Man ska trycka på prickarna som kommer fram i takt och ta sig igenom låten. Hur roligt som helst :D Filmen under visar er hur det ser ut :D (Mest japanskt musik, så för er anime/j-pop/j-rock lovers så e detta drömmen ;) Bara att ladda ner.... GRATIS! :D



Spelet!

Kommentarer
Postat av: terese

vet du hur mkt jag äger på osu? ;O

2009-11-05 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0