*uppdaterar,uppdaterar*

Tjaaa!

Nu sitter jag här bredvid Sebbe när han håller på att platta håret (kul att veta?). Ska strax in till Trollhättan och shuffla med några polare. Förhoppningsvis kommer det blir hur kul som helst, äntligen komma ut och shuffla seriöst på ett annat tillfälle än meets.

Jag har uppdaterat väldigt segt. Men jag ska bättre mig, så att ni får veta ännu mer random saker inom Shuffle världen ;)
Innan jag drar så tänkte jag lägga upp en tutorial som jag själv använde när jag höll på att lära mig "Melbourne Shuffle" :D


Kommentarer
Postat av: IzaK

Titta min film när jag shufflar (har prcis lärt mig)



http://www.youtube.com/watch?v=FCCSK4toAeA

2009-08-18 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0