Förlååååt! :D

Jag ber om ursäkt ni som läser min blogg. Visste inte det hade gått en vecka sen jag uppdaterade sist. Tiden går så fort och jag glömde helt bort att uppdatera. Så jag skriver några rader nu :)

Denna dagen har inte ännu vart så lång för mig. Jag vaknade nämligen klockan 2 (a), jag har därför inte kunnat göra så mycket förutom att åka och tanka i stan och köpa 9L Julmust , MUMS! Just nu sitter jag på msn och snackar med söta personer :D Youtube är också på en flik i mitt "Google Chrome" som vanligt. Så ni får snart reda på vad jag satt idag och lyssnade på. Senare ska man väl dra sig till Burman och se hur alla dom mår när dom dricker. Ska väl ta och kolla på High School Musical 1 innan jag åker till Burman för dom filmerna e (så       här           bra!) :D Vanessa Hudgens har ju inte dåligt vackra ögon heller :D Förresten, här kommer det jag kollade på Youtube. 


Jake Shimabukuro: En underbar Tenor spelare. Hans fingerfärdighet och känsla avundas man verkligen av.





// It's cool to be a nerd, be proud! - Jens Nielsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0