Hallå mitt i natten!

Jag sitter vid datan och har ingen lust att sova men man blir väl illa tvungen strax ändå. Suttit och skrivit på msn med Lukas för att han hade tydligen en riktigt jobbig hosta. Men han skulle pröva sova nu så jag sitter ensam igen för ingen som vill leka med mig! Så jag tjockar mig med Coca-Cola, Pepparkakor och en film "Lolita" som jag inhandlade när jag var på min Uppsala-Stockholm tripp.

Filmen handlar om en tjej som har en stil vid namn "Lolita" då. Då man använder gulliga "bebis kläder" i vuxenstorlek ungefär. Iallafall, denna tjejen träffar på en mafia tjej som konstant följer efter henne och försöker få ihop en vänskap men det funkar inte så bra så det händer lite missöden när Momoko (Huvudrollen "Kyoto Fukada") säger emot henne som då tyvärr har en väldigt liten stubin. Bra film för er ifall ni är wapanese som jag är! Nu skall jag sova så jag inte vaknar allt för sent imorgon och missar allting. Ha det bra!







// It's cool to be a nerd, be proud! - Jens Nielsen

Kommentarer
Postat av: Lukas

Pepparkakor & cola är fan en farlig blandning! XD

2009-11-05 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0