Hej igen!

Jag har ju fått klagomål från folk när jag slutade att skriva inlägg för att min blogg var endå någolunda intressant. Så jag tänkte att jag skulle köra igång igen och lägga in olika videos samt tipsa om shuffle meets m.m. Men jag börjar inte seriöst förrän imorgon då jag är lite piggare.

Jag ska lägga mig och kolla på "Coraline" för andra gången idag. En underbar film som tidernas bästa regissör har skapat. Då menar jag så klart "Tim Burton". Filmen handlar om en tjej som inte är nöjd med sitt vanliga liv och vill ha mer. En dag hittar hon en dörr bakom tapeten i deras nya hus som de nyss har flyttat till och där inne kommer hon till en värld som speglar hennes egna liv. Bara att i denna världen så är det allt som hon önskar sig. Rekommenderar den starkt. Filmen har en fantastisk miljö och kreationerna är väldigt välgjorda och fantasi fulla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0