TJENA!

Ja idag har det inte precis hänt mycket. Sov hos min syster från igår till idag och kollade på "Coraline" ännu en gång. Verkligen sevärd :D Idag har jag också vart med Burman en sväng och medans han satt och plugga teori så spelade jag på hans "Ipod Touch" och tog slut på all batteri energi *devil horns* :D

Kom ut ur duschen nyss och ska leta efter en ny film man kan kolla på hemma och lata sig med. Såklart så blir det ju en film gjord av "Tim Burton". Nu ska jag sluta störa dig som läste hela denna spalten och visa ett litet välgjort klipp som en kille gjort, genom att filma sig själv fyra olika gånger och klippa ihop det som om han var fyra personer som sjöng. (Ni som inte förstår klippet så är det att han sjunger en text om Star Wars men använder olika andra melodier som "John Williams = Kompositör" har skapat.


Kommentarer
Postat av: Lina

Wosh, någon börjar komma igång igen :D (y)

2009-11-04 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0